Gokväll :)

Hallelåja :)
Idag har varit en suverän dag, både jag och Jessica har varit på sjukt bra humör. I & A med :) (Dem som äger gården) I gav mig ett smeknamn idag, och det är "blondin-bella" , och han menar på att det enda som fattas nu är silikontuttar. Då berättade jag att jag sparar, nästa år kanske ;)
Imorgon är vi lediga, äntligen :) I 7 dagar har vi i princip arbetat 6.30 - 21.00, och nu är vi trötta!
Jessica BF (boyfriend) är här nu, och vi alkoholiserar lite, och ska snart basta. Hoppas att min BF (bestfriend) kommer hit ikväll, han är lite osäker...
Slänger upp bilder som vanligt, så hörs vi! Peace, foothoes.


Två tvättäkta Tierpbor


Aragon :)


Stumpe brallar.


Lilla Tova


Alla hundarna på gården leker.


Leeeeek :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0