=)

Det finns inget liv utan smärta. Det finns inget liv utan dåligt väder. Det finns inget liv utan svek. 
Det finns inget liv utan glädje.  Det finns inget liv utan solsken...     Det finns inget liv utan tillit.

Det finns inget liv utan näring, i alla dessa former, men det finns heller inget liv som kan ge allt detta till sigsjälv.

Och det finns inget liv utan död.


Jag är tom. Jag har inga kännslor kvar. Jag känner inte glädje, utan bara upprymdhet. Jag känner inte kärlek, utan hat. Jag känner ingen hopp, utan bara önskningar.
Mitt hjärta är dött. Mina vänner likaså.
Jag har tappat tilliten till precis allt och alla, eftersom varendajävel lämnar mig när jag behöver dem som mest. Jag önskar jag var lika mycket uppskattad som en skit-tunna - den tömmer du iaf när den börjar bli full.

Ni är idioter varenda en av er. Ingen behöver nånsin höra av sig igen, tro mig. Det är omöjligt för mig att svara när jag ligger 3 meter under marken, tihihihi.



Det absolut värsta är ju att det troligen är mig det är fel på. Tur att det är jag som dör iaf, och ingen annann;) HÖHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0