Såhär har man legat i sängen, typ hela dag...

img_2584 (MMS)

Såhär har man legat i sängen, typ hela dagen. Nä, nu ljög jag! Farsan hämtade upp mig där jag vaknade imorse. Gud vad bakfull jag var! Och jag drack typ bara 4 starköl igår? O nåra 3,5or då förståss.. Stört lättpåverkad! Så iallafall, då åkte vi m hundarna t Boda som vanligt! Fast jag satt bara i sanden och solade:P sen åkte vi ut t båten en sväng, och t McDonalds HELL YÄ! SEN har jag bara legat här! Sen klockan typ halv två!? Asskönt... Var iof på en promenix m Roccopaj oxå. Men mest har jag vart i sängen! Men nu ska jag åka o hämta min bil som står på coop-parkeringen o väntar! Herrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0