Oh sunny daaay...

Häääärligt, det är ju VÅR!? Solen steker & jag har sett 3 st citronfjärilar OCH en äcklig geting! Men oh så vårigt det ÄR!
Har hängt med Gunde och Tova idag serni. Vi fikade i bilen, och åkte sen till sandtaget och släppte doggarna :) Dock var Tova inte så busig idag, så jag fick leka med Rocco... Fast jag hade faktiskt roligt, han är kul dendär hunden :) Och nyduschad! Han har blitt så jäkla tung så vi fick vara 2 st för att lyckas bära i han i badkaret. Men nu är han SÅÅ fin :D
Sen har jag ritat klart min topmodel bild, och påbörjat porträtt nr 2, som ska bli Jessica Alba. What reminds me; Jag måste skaffa en stompf, blir skogstogig på att skugga med en jävla öronpetartopz (Nej den är inte använd, bara på Liv Tylers öron)
Så, hejdårå sålänge!






Min vackra hund <3


Tova är som sin matte! Såfort en stor, maffig karl, eller ja vilken som helst egentligen, är i närheten så POFF, ligger hon där på rygg!


Rocco balboa njuter av utsikten.


Jäkla divor... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0