O happy daaay(8)

Oh happy day INDEED! Idag har jag varit en mycket duktig Amanda, trotts att jag vaknade halv tolv... Men jag kände att det var ingen idé att få ångest idag, jag behövde verkligen sova ut! Och äntligen har jag känt igen migsjälv igen! Har saknat min hyperaktivitet <3
 Först har jag varit på apoteket och hämtat ut "sömnhormonerna" och allergimedicin. Sen har jag hjälpt farsan att städa och tvätta bilen! Var så jäkla nogrann så den såg nästan rekondad ut! Passade på att sortera alla hans prylar han har också (he´s a prylfag) så att det var lite lättare att hitta alla hans sladdar, kvitton, bötrar, mojänger och parkeringspengar. Efter det så åkte vi hem, och då använde jag alla tandgrejer jag köpt, dvs en lite mindre tandborste, "whitening toothpaste", flux samt plackers (Sånna där tandtråd-på-en-liten slangbella).  Sen storstädade jag klart hela jäkla lägenheten, INKLUSIV mitt rum! Jag skurade, dammade, sopade, dammsög, sorterade, delade upp, pyntade, putsade och polerade! Det som är kvar nu är lite disk, polera det sista i badrummet samt.. Ja det var det!
 Nu ska jag snygga till mig lite, för jag ska hem till en gammal kompis (nä hon är bara 23 & ett halvt, inte SÅ gammal) på potatisbulle-afton! Det ska bli skitroligt att träffa henne, var länge sen! Sanna heter hon, vi lärde känna varandra på mitt första jobb som personlig assistent, för ett par år sen.
 Så, när jag kommer hem så får jag städa det lilla som är kvar :)
Seya!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0