Nu är hon färdig!

Yes, vad tog det? 6 timmar lite drygt? Men det var värt mödan, helt klart!
I mitten på bilden längst ned sitter en liten vit trekant, och det är en jävla tejpbit som jag inte ens sätt förrens det var försent, och nu sitter den där den sitter... :( Men annars är jag jättenöjd! Håret var gaaaaaaalet svårt, och det måste jag öva på! Och bildkvaliten kunde blitt bättre... Så himla mörkt. Men på bildnr 2 har jag ljusat upp & fixat skärpan på den lite via ett bildprogram.
Så, vad tycker ni nu då?






Originalet, fotat i dagsljus:


Kommentarer
Postat av: Sara (en tjej som läser din blogg)

Den är ju heeelt underbar!!!!!

Fortsätt så :)

2011-04-18 @ 08:58:59
Postat av: Amanda

Tack så jättemycket! :D

2011-04-18 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0