Im happy...

Sitter här och är glad som bara den. För det första så har jag handlat en stoooooor marabou chokladkaka, baaara till mig! MUMS. Men sen har det baaaara hänt bra saker idag!
 Jag blev väckt imorse utav att telefonen ringde. Först tänkte jag inte svara utan bara klicka av,  men så såg jag att numret var ett karlstads-nummer, så jag svarade. Då ringde dom från ett jobb jag sökt! Det första jag blev frågad om var ifall hon väckte mig, varpå jag sa Neeeej absoluuut inte, och skyllde min hesa morgonstämma på en förkylning... Hon frågade mig om lite saker, och förhoppningsvis blir jag kallad till intervju! Häärligt värre :)
 Sen drog jag & pappa till sandtaget med hundarna. Rocco sprang upp o ned, hit o dit som vanligt. Så övade vi "sök" också. Det är när man går o gömmer sig, så ska hunden spåra upp en. Det var ju inte ett "riktigt" bhk-sök, utan ett "hemma" sök. Rocco hittade inte mig sista gången, för han är så jäkla adhdig och kan inte fokusera!! På vägen hem hörde jag för första gången ROCCO skälla UT Maya!? Det är ALLTID tvärtom. Han var riiiktigt jädra trött vill jag lova. Bja bja!
 Jag har även ritat ett till porträtt idag, och det blev över mina förväntningar! Dock får jag fota det imorgon då det är för mörkt nu för att bilden ska bli bra. Jag tror jag ska börja sattsa lite på konsten, det är ju trottsallt min hobby! 
 En till rolig sak är att jag vann 4 st gråtande barn tavlor, på en auktion idag! Dom är hur fina som helst, och det är tur att ingen vill ha dessa tavlor längre. Det blir ju ett billigt samlarobjekt! 60 spänn fick jag ge för dessa fyra underbara tavlor! Väntar nu på att dem ska fraktas från skåne, höhö. Det är inte så många som säljer dem, för ingen vill endå köpa... Utom lilla jag då förstås. 
 Imorgon ska jag först träna, sen ut och hajjka med Patricia. Vi ska promenera i lera;) Efter det ska jag träffa min kära vän Linda på en liten fika. Sen vette fan vad jag ska göra resten av dagen... Vi får la se!
Take care peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0