Heeelt jäkla matt!

Nu börjar sömnproblemen ta ut sin rätt :(
Dessutom har jag lingonveckan, så lite järnbrist på sömnbristen gör ju inte saken bättre... Måste nog ta tag i detta snart, innan det går för långt! Men jag HATAR alla läkare. Ska dock träffa min störda, ohumana, inkompetenta, tråkiga, gamla, torra, mesiga, gubbiga psykiater ROFFE! Han lär väl bara skriva ut massa jävla piller igen, som fuckar upp hela mitt hormonsystem. I dont think so!!

 Tillbaka till sömnkomplikationen: Jag somnade runt 3-4 inatt, och gick sen upp 7.30 och åkte till veterinären med Rocco. Jessica & tova hakade på, morgonpigga bastards :O 
 Först kollade veterinären ballsacken, och det såg bra ut! Sen klippte hon klorna på honom, och Rocco skötte sig exeplariskt som alltid :) Så vägde jag honom, och blev glatt överaskad! Han vägde nu hela 11,5 kg mer än när jag fick honom i September -10. Då vägde han 25 kg, men var fin i hullet. Han hade bara NOLL muskler! Nu var han fortfarande lika fin i hullet, men vägde 36,5 ;) Blir så glad! Han var bra spinkig i vintras dock. Då låg han bara och vaktade mig och åt inte alls (Det var under min deprission, och jag låg i sängen, grät och stirrade in i väggen. I 1,5 månad. Då mådde ju Rocco lika piss han också, och skulle vakta mig ist för att äta) Men sen jag blev frisk, och framför allt sen kastreringen har han velat äta mer, och därför också fått mer muskler!

 Sen åkte jag till Jessica och vi fikade & hade girltalk. Fick även se hennes nya TOKFRÄSCHA barnvagn! Grattis :) Och det var väl då, runt 9-10 tiden jag började känna mig trött, riktigt trött! Så där låg jag, som en padda, tills det blev dags att åka hem till hundarna.
 Vid 12 åkte jag hem och tog ut hundarna på en vanlig 20-20 minuters, och jag trodde jag skulle svimma! La mig på sängen och försökte förbättra på min Liv Tyler teckning med lite färg och skuggor. Så kom jag på hur mycket jag verkligen ville ha en skrivare, och kunna skriva ut bilder jag vill teckna/inspireras av. Så jag ringde och frågade pappa om jag kunde få en sån, och det kunde jag! (Ung och bortskämd? Jag? Näe gud nej, har bara en väldigt snäll far!)
 Så hämtade pappa upp mig, och när jag reste mig ur sängen så kände jag hur benen knappt bar mig.
Så, inne på Siba, när jag valt ut en bra, trådlös (Pallar inte massa sladdar, vad är det då för mening med att ha en bärbar dator liksom) skrivare och vi stod vid kassan, då kände jag att "nu svimmar jag", så jag yrade ut till bilen.
 När vi kom hem nu, så dog jag här i sängen! Nu orkar jag fan inte göra NÅTT! Inte rita, inte installera skrivaren, inte städa elr vika in tvätten (som jag skulle gjort för 100 år sen). Nu ligger jag här och självdör...
Så, jag lär somna nu. Om det är bra elr dåligt vet jag inte. Lär ju vakna igen om 4-5 timmar... Har jag otur så kan jag inte somna om igen ikväll då... Men vafan, det kan jag ju endå inte göra, så who gives a fuck anyway?
Take care fokes...


Såhär såg det ut när jag fixat skuggan lite mer.
Skickar upp en bild när
färgläggningen är klar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0