GAAAHHH!!!!!

Jag KAN inte somna, det bara gååår inte!!! Har tillomed tagit 2 sömnpiller, men jag blir störd preciiis när jag ska somna, av pappa som springer på toa en gång var 20onde minut! Jag överdriver inte... Det blir korsdrag när han öppnar sin dörr, så min dörr skakar!! Dessutom snarkar Rocco, som en hel karl! Blir tokig... Och när jag "klarnar till" i huvudet precis HELA TIDEN, ja då tycker mitt äääälskade adhd-huvud att det vilat klart, så är jag inte sömnig längre! Kul! Jättekul! Nu tänker jag fan va vaken, heeela natten! Åååh det kryper i hela kroppen av ilska just nu! Jag hatar mitt liv!!! Nä, jac hataf fan AAALLLT!!! Jag vill slå någon i huvudet nu! Eller väcka nån trött jäävel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0