Fräknar

Yes, har nyodlade "försommar" fräknar i hela fejjan! Jag & Jessica har solat i flera timmar idag, jätteskönt! Vi började på beachen, men det blåste så kallt där så vi åkte hem till J och solade på hennes uteplats istället. 35 smultron utav 35 möjliga!
 Jag har även varit uppe hos farmor & farfar en sväng, och retats. Farfar är väldigt ret-vänlig! Me like. Sen åkte jag hem och städade! Duktiga jag *klappa på huvudet*. Och nu ska jag ta sista kiss-rundan med Rocco, och sen sova. 
 Nattinatt!



Och jag har nya fräknar.



Sommarkännslor...



Myspys i solen.




Farfar tyckte INTE att denhär bilden var lika rolig som jag & farmor tyckte!



Morbrors nya flåd-åk... V12a :O (från igår, nyköping)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0