April 15, 2011

God morgooooon!
Nu sitter vi i bilen påväg hem!
Vi har tre saker vi ska göra på vägen. Det första är att stanna i Köping, för där ska pappa prata med sin bankman och fixa pengarna till lägenheten.
Det andra vi ska göra är att stanna till i Västerås och titta på två Bruno Amadio tavlor som jag evt ska köpa :)
Det tredje är att köra hem Micke. Jag ska evt hjälpa honom med lite kurbits-konst på möbler och andra trä-prylar :D skitspännande att vidga vyerna lite :) Dessutom sov jag inatt! Som en död stock! Är tokglaaad :D

Nu blir jag åksjuk här!! Vi hörs ikväll!.



Mitt liv som en glad rackarunge ;)



Mitt första självporträtt!
Har jag utvecklats, eller står jag bara och stampar?




Lite vackra bilder från gamla kvarnen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0